木乔

求知若饥 虚心如愚
Sday hungry Sday foolish
My My Love - Joshua Radin

你牙齿里有棵青菜:

不管多晚,你总算来了~今日晚安曲~

简单的吉他拨弦,风格极简的吟唱民谣烘托出简单纯粹的爱情,戴上耳机,就像Radin在你耳根悄悄说话,他嗓音略带沙哑但又极致温柔,简单的旋律和舒缓平和的心态在这个夜晚带给你几分柔情,你只愿静静地听着不愿打扰~

P.S.没看歌手照片时候就感觉他会有胡茬~那几句My My Love的假音简直心化~

My My Love          Joshua Radin

So many moons
那么多的卫星
Have come and gone all along
总是来了又走
I heard this song inside me
我在心里听到了这首歌

To wait I was told
等待有人告诉我
But now I've found
不过我已经找到了
A different sound
一个不一样的声音
I hear when your around me
当你在我周围的时候
It's something new, because of you
这是个新东西,都是因为你
I hope I hear it forever
我希望这一生都能听到

My my love
Oh我的爱
I've been without you too long
我已经没有你太久
My my love
Oh我的爱
I've been running too fast to belong
我一直不能承受我跑的太快
To anyone, but then you came along
对任何一个人来说, 但是你来了

When first I laid eyes upon your face
当我第一次注视着你的脸
this song replaced all the others
这首歌代替了所有东西
I had written
我写了
It's all brand new because of you
因为你一切都重新开始
Feels like I've known you forever
就像我永远懂你

My My love
Oh我的爱
I've been without you too long
我已经没有你太久
My My love
Oh我的爱
I've been running too fast to belong
我一直不能承受我跑的太快
To anyone but then you came along
对任何一个人来说, 但是你来了

You warm me like sunshine
你像太阳一样温暖我
You cool me like a summer rain
你像夏天的雨一样让我冷静
Just let me sit down beside you
就让我坐在你的身旁
Over and over again
一遍又一遍

My My love
Oh我的爱
I've been without you too long
我已经没有你太久
My My love
Oh我的爱
I've been running too fast to belong
我一直不能承受我跑的太快
To anyone but then you came along
对任何一个人来说, 但是你来了

评论

热度(24)